×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

شرح وظایف رابطین اتوماسیون اداری در واحدهای تابعه به شرح ذیل می­باشد:

 ارسال درخواست ایجاد نام کاربری/کلمه عبور در نرم­افزار اتوماسیون به اداره فناوری اطلاعات به همراه ابلاغ/حکم پرسنلی/معرفی­نامه از ریاست مرکز

  • اختصاص کارتابل به کاربران یا بلاتصدی نمودن آنها
  • حذف و اضافه و تغییر سمت ها بر اساس احکام و ابلاغ های قانونی ضادر شده از شخص ذیصلاح
  • اعمال تغییرات دپارتمانها اعم از حذف، اضافه و ویرایش نام و اعضا طبق دستور العمل و چارت سازمانی
  • ساخت امضاء و تعریف امضا برای کاربران در سمت های جدید دارای حق امضا
  • حذف امضا کاربران پس از تغییر و یا حذف سمت ها
  • اختصاص و حذف گروه های دسترسی به کارتابل ها
  • اختصاص و حذف گروه های کارمندی به کارتابل ها
  • اضافه نمودن اشخاص خارجی
  • تعریف الگوهای نامه مرکز
  • انجام تنظیمات  نرم افزار در کلاینت کاربران
  • تعریف اندیکاتور جدید در هر سال و انجام تنظیمات مربوطه
  • آموزش نحوه استفاده از اتوماسیون اداری و مقررات مربوطه به پرسنل واحد/مرکز مربوطه
  • آموزش نحوه ارسال پیام از پیام رسان عمومی

 

تنظیمات قالب