شرح وظایف رابطین اتوماسیون اداری در واحدهای تابعه به شرح ذیل میباشد:
ارسال درخواست ایجاد نام کاربری/کلمه عبور در نرمافزار اتوماسیون به اداره فناوری اطلاعات به همراه ابلاغ/حکم پرسنلی/معرفینامه از ریاست مرکز
- اختصاص کارتابل به کاربران یا بلاتصدی نمودن آنها
- حذف و اضافه و تغییر سمت ها بر اساس احکام و ابلاغ های قانونی ضادر شده از شخص ذیصلاح
- اعمال تغییرات دپارتمانها اعم از حذف، اضافه و ویرایش نام و اعضا طبق دستور العمل و چارت سازمانی
- ساخت امضاء و تعریف امضا برای کاربران در سمت های جدید دارای حق امضا
- حذف امضا کاربران پس از تغییر و یا حذف سمت ها
- اختصاص و حذف گروه های دسترسی به کارتابل ها
- اختصاص و حذف گروه های کارمندی به کارتابل ها
- اضافه نمودن اشخاص خارجی
- تعریف الگوهای نامه مرکز
- انجام تنظیمات نرم افزار در کلاینت کاربران
- تعریف اندیکاتور جدید در هر سال و انجام تنظیمات مربوطه
- آموزش نحوه استفاده از اتوماسیون اداری و مقررات مربوطه به پرسنل واحد/مرکز مربوطه
- آموزش نحوه ارسال پیام از پیام رسان عمومی