صفحه اصلي > معرفی خدمات حوزه فن آوری > سامانه اتوماسیون اداری 
 
 

سامانه اتوماسیون اداری

سیستم اتوماسیون اداری یک سیستم اطلاعاتی مبتنی بر کامپیو‌تر است که وظیفه جمع‌آوری، ذخیره و توزیع مستندات، پیام‌های الکترونیک و سایر فرم‌های ارتباطات اداری را بین افراد، گروه‌های کاری و سازمان‌ها بر عهده دارد. با استفاده از این سامانه کاربران از ارسال مراسلات الکترونیکی به جای کاغذی استفاده می نمایند.

  office.sbmu.ac.ir


برخی ویژگیهای سامانه :

  • پشتیبانی از انواع مکاتبات و مراودات درون و بین سازمانی بصورت الکترونیک
  • امکان به اشتراک گذاری وظایف و اطلاعات سازمانی و توانایی پیگیری امور با هدف تحقق کارگروهی و تیمی
  • امکان تعریف فرمهای سازمانی به صورت الکترونیک
  • بهره گیری از سیستم مدیریت اسناد الکترونیک جهت پشتیبانی از انواع مستندات سازمانی
  •  بهره گیری از سیستم بایگانی متمرکز سازمانی
  • امکان مدیریت کار در سازمان به مفهوم تعریف و ارجاع کار و پیگیری اقدامات انجام شده روی کار توسط پرسنل مختلف
  • امکان دور کاری در بستر امن الکترونیک
  • دسترسی به اطلاعات ذخیره‌ شده از هر نقطه و در هر زمان
  • امکان تعریف ساختار آرشیو مستندات
  • اشتراک‌گذاری فایل‌ها و مستندات سازمان با رعایت سطح و نوع دسترسی
  • امکان مدیریت ویرایش فایل‌ها
  • گزارش‌گیری پویابر روی فیلدهای اطلاعات تکمیلی

 


 

http://ict.sbmu.ac.ir/?siteid=287&fkeyid=&siteid=287&pageid=26963

 

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.(V 1.1)

تاریخ آخرین بروز رسانی:1394/10/15