فرآیند استقرار نرم افزار اتوماسیون در مراکز تحت پوشش به شرح ذیل می باشد:

1. نصب و راه اندازی شبکه داخلی (Lan) مرکز به گونه ای که کلیه پرسنلی که در ارجاع و گردش نامه ها نقش دارند به شبکه مذکور دسترسی آسان داشته باشند.
2. تأمین پهنای باند مناسب جهت ارتباط با دانشگاهاز طریق خطوط PTMT(روی Backboneبزرگ دانشگاه) و یا خطوط اینترنت پر سرعت +ADSL2
3. معرفی شخصی بعنوان رابط اتوماسیونبا شرایط تعریف شده
4. تهیه ، نصب و راه اندازی سرور (با مشخصات اعلامی توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات) جهت نصب نرم افزارهای کنترلی شبکه (ISA,ADC,DHCPو ...)
5. تجهیز دبیرخانه مرکزی به حداقل 2 دستگاه کامپیوتر، یک دستگاه اسکنر و پرینتر مرغوب طبق مشخصات اعلامی از مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
6. تکمیل سخت افزارهای مرکز به گونه ای که همه پرسنل مرتبط با گردش مکاتبات دسترسی آسان به سیستم اتوماسیون داشته باشند.
7. تکمیل چارت سازمانی درختی شامل نام دپارتمان ها و ادارات، عنوان شغلی، سمت افراد، نام و نام خانواگی(بصورت فارسی و لاتین) طبق نمونه استانداردبه مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
8. اعلام آمادگی مرکز و درخواست بازدید و تأیید کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و تکمیل چک لیستهای مربوطه
9. برنامه ریزی و زمان بندی کلاسهای آموزش اتوماسیون جهت پرسنل به تفکیک سطوح دسترسی شامل کارشناسان، مسئولین دفتر، مسئولین ثبت، مدیران ارشد و ... توسط رابط محترم
10. تهیه برنامه زمان بندی راه اندازی توسط رابط محترم با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
11. استقرار چرخه های مکاتبات داخلی و ارسالی و اصلاح فرایندهای لازم در مرحله پایلوت
12. عملیاتی نمودن سیستم و حذف مکتوبات فیزیکی

برای مشاهده وضعیت راه اندازی هر کدام از مراکز تحت پوشش روی لینک مربوطه کلیک کنید

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.(V 1.1)

تاریخ آخرین بروز رسانی:1394/10/15