در نظر گرفتن اين مهم كه نرم‌افزار همواره با مقوله خطا همراه بوده و با توجه به ماهيت پويايي نرم‌افزار، اجنتاب از اين مشكل امكان‌پذير نمي‌باشد. براي مقابله با اين مشكل،مسئولین اتوماسیون بر آن شدند تا با مديريت و كاناليزه نمودن خطاهاي اعلامي و قراردادن آنها در مسير درست، به منظور رفع به موقع و همچنين پاسخگويي مناسب راه حل های برطرف کردن خطا را در ذیل قرار دهد.

كاربران مي‌توانند از طرق زیر نسبت به ارسال پیشنهادات و یا پیگیری رفع خطاهای مشاهده شده درون سیستم اقدام فرمائید:

1- ارسال الکترونیکی گزارش خطای نرم افزار

2-تماس با با رابطین

3-ارسال مشکلات از طریق سامانه پشتیبانی توسط رابطین

 

 

© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.(V 1.1)

تاریخ آخرین بروز رسانی:1394/10/15