صفحه اصلي > معرفی خدمات حوزه فن آوری > سامانه پشتیبانی 
 
 

  سامانه پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات

به منظور دریافت راهنمایی، رفع مشکلات و نیز ارائه پیشنهادات و انتقادات می توان از سامانه پشتیبانی استفاده کرد. با ارسال هر درخواست، کارشناس مربوطه، درخواست ارسال شده را در کارتابل خود مشاهده کرده و پاسخ مناسب را ارایه خواهد کرد.

support.sbmu.ac.ir

 


برخی ویژگیهای سامانه :

  • تسريع در زمان و دقت پاسخگويي به مخاطبان و بهبود هرچه بيشتر امور پشتيباني
  • دریافت گزارشهای مدیریتی از عملکرد تمامی واحد های زیر مجموعه
  • به حداقل رسیدن مدت زمان پاسخ گویی به مشتریان به دلیل در دسترس بودن تمامی سوابق و اطلاعات
  • نظارت بر نحوه پاسخ دهی کارشناسان و قابلیت مانیتور کردن سئوال و جوابهای رد و بدل شده بین کاربران و کارشناسان
  • امکان آرشیو شدن خودکارتیکت ها جهت دسترسی های آتی با امکان جستجو در بین آنها
  • امکان گروه بندی تیکتها(باز، بسته، در حال انجام و ...)
  • امکان ارسال تیکت بین کارشناسان یک بخش و یا بین بخش های مختلف
  • ارسال ایمیل به مدیر هنگام دریافت تیکت جدید از کاربران و ارسال  ایمیل به کاربران هنگام پاسخ دادن به تیکت توسط دپارتمان های مشخص
  • قابلیت اولویت بندی تیکت ها توسط کاربر و مدیر سیستم (برای مثال : ضروری، مهم، معمولی و ...)
  • قابلیت الحاق فایل ضمیمه

نحوه بهره برداری از سامانه :

جهت بهره برداری از سامانه داشتن ایمیل دانشگاهی الزامی است در صورت نداشتن ایمیل دانشگاهی جهت ثبت نام به نشانی webmail.sbmu.ac.ir مراجعه شود. بعد از دریافت ایمیل سایر مراحل به شرح ذیل می باشد:

  1. ثبت نام در سامانه به آدرس support.sbmu.ac.ir
  2. تأیید ثبت نام توسط مدیر سامانه
  3. فعال شدن نام کاربری و کلمه عبور پس از دریافت ایمیل تایید

*کاربران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای موجود در سایت support.sbmu.ac.ir مراجعه نمایند.


© تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شهید بهشتی می باشد.(V 1.1)

تاریخ آخرین بروز رسانی:1394/10/15